Tvorba e-shopu Domacivakuovani.cz a rychlý růst | BARTH-Go
Barth

Tvorba e-shopu Domacivakuovani.cz a rychlý růst díky online marketingu

zig_zag-1.jpg

Technická integrace

Vytvořením samotného e-shopu a naplnění produkty to samozřejmě nekončí. Naše spolupráce zahrnovala i technickou integraci e-shopu s platební bránou, což umožňuje plynulé a bezpečné provedení transakcí. Dále jsme zajistili tvorbu XML feedů pomocí kterých je možné se napojit na srovnávače zboží, napojení na dopravce (Zásilkovna a GLS), propojení s fakturačním systém iDoklad, který automaticky vytváří a odesílá faktury.

zig_zag-2.jpg

Obsahový marketing

Pro e-shop jsme také aktivně tvoříme obsah pro blog, který je úspěšný při oslovování cílového publika a přináší užitečné informace týkající se vakuování potravin. Tyto články pomohly zvýšit návštěvnost webu a zapojení zákazníků.

zig_zag-3.jpg

Online marketing

Dalším důležitým aspektem byla úspěšná propagace e-shopu pomocí online marketingu. Naše reklamní kampaně na platformách jako Google Ads, Heureka.cz a Facebook jsou pečlivě navrženy a pravidelně optimalizovány, což vede k získávání nových zákazníků a samozřejmě oslovování i těch stávajících. Zpočátku se jevila produktová kampaň na Googlu jako ta nejsilnější, ale postupem času se ukázalo, že největší přínos mají kampaně na Facebooku, které dokážou akvizicovat nové a nové zákazníky.

 Jako každý e-shop, tak i domácívakuování má svůj bestseller. Zde se jedná o papírové kapesníčky, které měly sloužit jako doplňkový prodej na e-shopu, ale nakonec pomocí kampaní na Faceboku dokázal, že je z pohledu zákazníků velmi zajímavý a kvalitní. Proto na tento produkt vymýšlíme a tvoříme neustále nové a nové kreativy.

reference-tmk-1
reference-tmk-2
reference-tmk-4
reference-tmk-3

Prodávejte online

Kontaktujte našeho specialistu

Ing. Ondřej Jón

specialista online marketingu

Ing. Ondřej Jón