Udělali jsme novou tvář MENTMOBILE pro youtubera MenTa. Jeho Fiat Maluch jsme oblékli
do leskle zlatého kabátu a přidali jsme matně černá kola. Svoji předpremiéru si užil na pardubickém dostihovém závodišti.
Na 20. května 2017 jsme připravili dětský den s programem pro celou rodinu – akci jsme pojmenovali BARTH Day. Chtěli jsme, aby si každý přišel na své a aby se na akci jen tak nezapomnělo a tak jsme pozvali youtubera MenTa, se kterým jsme potají začali pracovat na speciálním brandingu jeho nově pořízeného auta.
Fiat Maluch je v dnešní době spíše "zajímavé vozítko" než bezpečný a moderní dopravní prostředek.
Zajímavé auto je to, co jsme potřebovali.
Bylo ale zajímavé dostatečně?
Pro nás rozhodně ne. Chtěli jsme vytvořit něco bizarního.
Proto jsme společně vymysleli projekt Zlatý Maluch – nový MENTMOBILE.
Naměřili jsme Malucha a objednali jsme 15 metrů speciální zlaté fólie – té nejlesklejší. Jedná se o speciální fólii s kanálky pro snazší instalaci – skrze kanálky se lehko vytlačuje vzduch.
I když má náš tým na polepy aut hluboké zkušenosti, strávil lepením Malucha značné množství času. Přeci jenom se jedná o staré auto se spoustou záhybů na karoserii a s větracími průduchy a dalšími složitými tvary. Zlatá fólie je navíc tužší než klasické fólie a její instalace tak byla složitější.
Největším oříškem byly blatníky, kde se musela fólie nahřívat horkovzdušnou pistolí tak, aby se více roztáhla a dostala se do prolisů.
Po dokončení polepu zlatou fólií jsme naměřili plochy, které se měly obrandovat a nechali jsme náš plotr pracovat – vyřezat z černé lesklé fólie potřebné tvary.
Vyrobené samolepky jsme přenesli na auto a tak vznikl nový MENTMOBILE.
Celý proces polepu Malucha byl držen v tajnosti a vědělo o něm pouze několik lidí.
Den před akcí jsme večer přepravili Malucha na pardubické dostihové závodiště, kde se BARTH Day měl konat, dostali jsme ho na speciální pódium a přikryli jsme ho plachtou.
MenT měl na akci 2 vstupy a až při druhém vstupu na pódiu odhali svůj nový MENTMOBILE.
Vyhlásili jsme také soutěž o reklamní balíček od MenTa – vyfoťte Malucha a na Instagramu přidejte hashtag #MENTMOBILE.
Ještě během akce přibyly desítky příspěvků.
Reakce příjemně překvapených lidí naplnily naše očekávání a všem jsme dokázali to, že držíme naše slovo a polepíme cokoliv – navíc kvalitně a poutavě.
Prohlédněte si sekci REKLAMNÍ POLEPY.
Josef Morkes
reklamní poradce